Ett första inlägg.

2014-09-22 @ 21:48:58
Detta är inte min första blogg, dock är det längesedan jag bloggade sist. Viljan att skriva i bloggformat dog liksom. Men nu har skrivlustan återvänt lite. 

Denna blogg kommer dock vara på ett annat sätt än mina tidigare bloggar. Den kommer inte handla om diverse vardagliga händelser som förut. Nu kommer jag blogga väldigt personligt och utlämnande. Det har hänt mycket i mitt liv de senaste nio månaderna och jag känner att jag vill få ur mig en del av all skit. Därav kommer jag också vara anonym, det känns enklast och bäst så. 

Jag tänker att jag påbörjar min "berättelse" i nästkommande inlägg. Jag kan avslöja att den handlar om psykisk ohälsa och det kommer troligtvis att bli det övergripande temat i denna blogg. Men inget är ännu hugget i sten, framför allt kommer detta att bli som en ventil för mina känslor jag annars inte vågar uttrycka.

Hoppas att någon vill hänga med på resan!
/ V

Kommentarer
Postat av: Lina

Då jag själv lider av psykisk ohälsa så lär jag nog följa den här bloggen, ska bli spännande att läsa!

Svar: Du är mer än välkommen, vad roligt :)
eescapist.blogg.se/animal

2014-09-23 @ 14:30:20
URL: http://mylifeasthis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0